5 Aralık 2012 Çarşamba

Android 5.0 Key Lime Pie

Bana Göre akıllı telefonların işletim sistemleri içinde 1. sırada olan Android günden güne kendini geliştirirken yeni güncellemeleri ile karşımıza daha farklı bir şekilde çıkıyor henüz Android 4 Serisine bile yeni ısınmaya başlamışken çok yakında Android 5 Key Lime Pie ile karşımıza çıkmaya hazırlanıyor bakalım her yeni sürümde değişik özelliklerle gönülleri feteden android 5 serisi ile bizlere neyi sunacak . Mobil platformda akıllı telefonlar ve tabletlerde en çok kullanılan işletim sistemlerinden bir tanesi olan Android . Ülkemizde ve dünyada akıllı telefonlarda en çok kullanılan işletim sistemi olan Android Tabletlerde ise de Apple‘ın iOS işletim sisteminin hemen ardında 2. sırada yer almakta . Key Lime Pie ismi olarak adlandırılacağı haberleri yer alırken, Android 5.0 için Key Lime Pie isminin kullanılacağı ile ilgili olarak doğrulama bir Google çalışanından geldi. Google‘da çalışan Manu Cornet Android‘in bir sonra ki sürümünün isminin Key Lime Pie olacağını onayladı. Henüz yeni Android versiyonu ile ilgili olarak resmi bir açıklama ise gelmedi. Büyük ihtimalle Google yeni Android sürümünü 2013 Mayıs ayında düzenlenecek olan Google I/O Konferansı’nda duyuracak. Tahminlerimize görede 2013 yılı 3. çeyrekte ise kullanmaya başlanabilir diye düşünüyoruz .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder